19-02-2007, 03:10 PM
Genomico Wrote:Kooltje, gefeliciteerd met de terechte overwinning in de Giro!! =D>
Ik ben erg tevreden met een 2e en een 3e (en een 7e) plaats in het eindklassement en de overwinning in de punten- en bergtrui. En dan ook nog eens een 5e plaats in beide klassementen.
Tjonge, ik zit nu alweer op 1.5M. Die scout gaat er deze week al komen :
Edit: Wat zie ik nu, Glimmerveen op 70%? Die gaat dus niet 100% fit aan de Tour beginnen?
:eeeek: En kooltje zal die scout ook wel hebben, ikzelf heb een 'schamele' 3 ton gepakt na de eindklassering van de Giro.... v/d worp en Biloro zullen de Tour niet rijden, die gaan de Tour van Duitsland pakken (als jullie dat niet erg vinden).... voor de Tour gaan mijn iets mindere goden ben ik bang.
Vreemd overigens dat ik meer geld pak met mijn 4e plek in het puntenklassement (90K) tegen de 5e plek in het algemeen klassement (78K).... vind ik raar...
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]