23-02-2007, 08:58 AM
We gaan zeker allebei goed. Jij gaat super in BA, maar zoals ik zal zei, is dat niet zo goed aangezien je daar 11 van de 24 spelers had. Maar ik snap dan niet dat je Di Mauro niet hebt, terwijl die op papier de makkelijkste poule had... Maar de tactiek is goed geweest en het pakt goed uit, maar het zit je ook wel erg mee met Hartfield en Devilder. En die moeten ook nog eens tegen elkaar! Nu hebben die sowieso 23 punten samen, terwijl het eigenlijk gewoon 12 had moeten zijn. Het had een stuk gunstiger kunnen zijn voor mij dus.
Maar ik mag niet klagen met de opgave van Malisse. Maar dat is dan het enige tot nu toe.
Verder heb ik de juiste jongens in Memphis en Rotterdam en die toernooien zijn toch groter, dus ik heb kans op meer punten. Hopelijk wint Monaco in BA het toernooi, maar dat zal wel niet. Anders mag Horna of Chela het winnen.
Maar vandaag is erg belangrijk. Als Haas, Davy en Fish winnen, kom ik een heel end. Jij raakt sowieso spelers kwijt in de kwartfinales in BA. We zullen zien wie de nummer 1 op de sheet wordt
Maar ik mag niet klagen met de opgave van Malisse. Maar dat is dan het enige tot nu toe.
Verder heb ik de juiste jongens in Memphis en Rotterdam en die toernooien zijn toch groter, dus ik heb kans op meer punten. Hopelijk wint Monaco in BA het toernooi, maar dat zal wel niet. Anders mag Horna of Chela het winnen.
Maar vandaag is erg belangrijk. Als Haas, Davy en Fish winnen, kom ik een heel end. Jij raakt sowieso spelers kwijt in de kwartfinales in BA. We zullen zien wie de nummer 1 op de sheet wordt
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello