05-03-2007, 12:56 AM
Wat lulde die Gullit nou weer over de menselijke kant van de scheidsrechter en dat hij die moet laten zien? #-o Dat interesseert helemaal niemand wat. Gewoon fluiten als je moet fluiten en een kaart geven als die gegeven moet worden. Ik heb liever dat er een robot op het veld staat die alles goed ziet dan een scheidsrechter met 'menselijke' kanten. Opzouten!
Oh, en wat dat onnozele voorstel van die Blaater betreft (topic/post is weg, volgens mij): Je kunt, m.i. beter een extra scheidsrechter op het veld zetten dan twee extra grensrechters. Bij de meeste andere veldsporten met veel spelers heb je twee of meer scheidsrechters. Waarom bij voetbal niet? Die 1500 euro per wedstrijd is ook peanuts.
Oh, en wat dat onnozele voorstel van die Blaater betreft (topic/post is weg, volgens mij): Je kunt, m.i. beter een extra scheidsrechter op het veld zetten dan twee extra grensrechters. Bij de meeste andere veldsporten met veel spelers heb je twee of meer scheidsrechters. Waarom bij voetbal niet? Die 1500 euro per wedstrijd is ook peanuts.