22-03-2007, 05:04 PM
Dat dacht ik al. Ik heb nu vier cat.
1. Hoofd: Tackling, deze train ik 3x zoveel
2. Belangrijk: Positie, inzicht, passes, train ik voor de helft van cat. 1.
3. Minder belangrijk: O.a. techniek en koppen, train ik voor de helft van cat. 2
Buitencat. Snelheid en kracht gelijkwaardig aan cat. 2. Het moment van trainen zal wisselvallig zijn.
Als voorbeeld:
Cat. 1 op 12, vervolgens ga ik;
Cat. 2 naar 6/7 brengen, daarna;
Cat. 3 naar 3/4.
Buitencat. training ik tussendoor.
Mijn vraag was of ik koppen zo kon zien. Ik vind nu van wel. Maar zodra er cornes/vrije trappen komen, (dit lees ik dan in spelveranderingen, de veranderingen worden niet gelijk ingevoerd) dan plaats ik koppen gelijk in cat. 2 en die train ik vanaf de spelveranderingmeldingsdag gelijk.
Het was iig een leerzame disscussie. :
Trouwens, dat Joep hem er niet in trapt ligt gewoon aan Joep. Want Joep is een l*l. :
:wink:
1. Hoofd: Tackling, deze train ik 3x zoveel
2. Belangrijk: Positie, inzicht, passes, train ik voor de helft van cat. 1.
3. Minder belangrijk: O.a. techniek en koppen, train ik voor de helft van cat. 2
Buitencat. Snelheid en kracht gelijkwaardig aan cat. 2. Het moment van trainen zal wisselvallig zijn.
Als voorbeeld:
Cat. 1 op 12, vervolgens ga ik;
Cat. 2 naar 6/7 brengen, daarna;
Cat. 3 naar 3/4.
Buitencat. training ik tussendoor.
Mijn vraag was of ik koppen zo kon zien. Ik vind nu van wel. Maar zodra er cornes/vrije trappen komen, (dit lees ik dan in spelveranderingen, de veranderingen worden niet gelijk ingevoerd) dan plaats ik koppen gelijk in cat. 2 en die train ik vanaf de spelveranderingmeldingsdag gelijk.
Het was iig een leerzame disscussie. :

Trouwens, dat Joep hem er niet in trapt ligt gewoon aan Joep. Want Joep is een l*l. :

*Hoeveel geheime diensten bestaan er op deze wereld?*
[b]Giel van de Poel[/b]
[b]Giel van de Poel[/b]