26-03-2007, 08:54 AM
Depor Wrote:Nou geef dan maar op alle posities betere spelers die onder bassie wil uitkomen...
En weet niet welke wedstrijden jij de afgelopen tijd hebt gezien maar op basis van vorm is Huntelaar een logische keuze zelfde geld voor Sneijder, Babel is niet mijn favoriet had daar liever Kuijt gezien.
En kan Ajax er wat aandoen dat de beste spelers die er op dit moment rondlopen uit de Ajax jeugd komen? Fey, heeft vPersie nog als ie fit is, en PSV heeft nog vBommel en vNistelrooy die niet meer willen (waarvan ik de actie tegen vBommel nog kon begrijpen)
Maar ik begrijp dat jij natuurlijk de topspelers van ADO en F'noord in het NL elftal wil zien...
Wat ik zelf niet snap is dat ie Jenner niet meeneemt, over een echte vleugel gesproken met weinig internationale ervaring maar je moet wat.
Verder vertel mij maar welke spelers er beter zijn dan de (ex) AZ en Ajax spelers.
je moet het natuurlijk niet omdraaien. de reden dat nistelrode en bommel niet meespelen komt door van basten, hij heeft ze weggegaajd. het team moet opgebouwd worden om nistelrode en bommel heen. sneijder en vd vaart samen heeft nog nooit gewerkt. nooit.
telkens maar weer die landzaat, telkens maar weer die jaliens, telkens maar weer dat az-gelul omdat de pers die club doorlopend de hemel in schrijft (goed optreden van ten cate gister, eindelijk iemand die het benoemt!).
als je 4-4-3 wil spelen, moet je een recht- en linksbuiten opstellen. robben moet uiteraard linksbuiten staan, en als hij er niet is persie of helemaal niemand (4-4-2 dus). op rechts moet een rechtsbuiten staan, en dat kan met deze selectie met kuijt, maar anders met jenner of castelen (of vincken?). wil je die spelers niet, dan moet je 4-4-2 spelen. dat snapt toch iedere debiel?
nu mag kuijt misschien meedoen tegen slovenie, maar het probleem ligt echt niet in de punt van de aanval. reeds nistelrode had dezelfde problemen. het ligt aan de ondersteuning van de spits vanuit het middenveld en vanuit de vleugels.
ik zou je opstelling nog maar eens herzien trouwens, zo aanvallend slaat helemaal nergens op.
dat je niet begrijpt dat dit een ajakkes-az kliek is is ook tekenend. ik wil je er op wijzen dat het nederlands elftal 1x succes heeft gehad en dat was een elftal gebaseerd op psvee (en het was 4-4-2). ook je stelling dat feyenoord weinig oranje potentie heeft slaat nergens op als je je beseft dat van het jeugdteam dat europees kampioen werd nu 4 man bij feyenoord spelen, hetgeen nog aangevuld kan worden met drenthe en guzman. hoezo geen potentie?