27-03-2007, 08:45 AM
Juan Zueco Wrote:Precies. Ik kan wel begrijpen dat tussen het pokeren door de aandacht voor het tennis wat verslapt. :lol:
:8:
Mensen, vraag het aan Kraai.
Mijn moeder was dinsdag jarig.
Zij heeft thuis geen internet, dus ik moest vlak voor 22 uur thuis zijn.
Het was 21.50 uur.
Ik had dus een voorlopig team staan, die ik in alle haast (half uur :8: ) had gemaakt.
Vanaf 21.50 ben ik gaan doorwisselen tussen mijn "overige" spelers om goed uit te komen.
Hewitt en Verdasco waren voor mij absoluut geen zekerheidjes net als Monfils niet.
Ik had ze "erin" gezet, omdat ik verder geen goede opties zag en ik wou toch voor een verrassend team gaan.
Ik heb steeds gevarieerd tussen de 9 en 13 spelers....(denk ik)... :roll:
Mijn basis team bestond uit:
Canas
Chela
Moya
Mathieu
Djokovic
Nadal
Deze spelers staan bij beide teams erin.
Toen het 21.58 uur was had ik dus nog dikke 700 over en kon precies Mayer nog kiezen, die bijna zeker 4 punten zou halen.
Dus tja.
Maar in alle drukte heb ik het forum ook nog in de gaten gehouden en daar mijn team vast gepost.
Toen gaan douchen en later op ok geklikt voor het plaatsen.
Achteraf blijkt dus dat ik mijn team had kopiert naar het forum maar later het team met Mayer nog gemaakt had...
Dit is het verhaal en laten we het nu niet groter maken, dan het is.
Het scheelt mij 30 punten en dat valt lijkt mij wel mee.
Ik ga voor 30 punten echt geen moeite stoppen om bij SD te frauderen. :roll:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.