30-03-2007, 11:40 PM
Net weer een cashgame gespeeld. Ging weer met $10 aan tafel en na een tijdje stond ik nog maar op $4. Gelukkig won ik daarna een allin en stond ik weer een beetje relaxed. Hoogtepunt was echter een all in met 3 mensen:
Ik kreeg AKos en raiste flink. Twee gasten gingen mee en op de flop kwam AK10 )aas en 10 van klaveren). Een knakker bette de pot, die andere callde en ik ging all in met mijn 10 dollar in de verwachting dat ze zouden folden. Maar ze callden allebei! Dus iets van 16 dollar in de pot. De ene gast laat 98klaveren zien en die andere knakker QJ, die had dus een straat! :|
Maaarrrrrr... op de river valt een K
Ben nu nog steeds bezig en heb inmiddels al $25 :razz:
Ik kreeg AKos en raiste flink. Twee gasten gingen mee en op de flop kwam AK10 )aas en 10 van klaveren). Een knakker bette de pot, die andere callde en ik ging all in met mijn 10 dollar in de verwachting dat ze zouden folden. Maar ze callden allebei! Dus iets van 16 dollar in de pot. De ene gast laat 98klaveren zien en die andere knakker QJ, die had dus een straat! :|
Maaarrrrrr... op de river valt een K

Ben nu nog steeds bezig en heb inmiddels al $25 :razz:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello