10-04-2007, 09:49 AM
Heb je gelijk in, maar trainen op conditie kan natuurlijk nooit kwaad, omdat andere spelers ook nog geen optimale conditie hebben. Bovendien heeft die Roderick goed vleugelspel, dus zet ik hem het liefst aanvallend, en dan is zijn conditie meer van belang.
Ik ben ook nog niet echt begonnen met een vaste training aangezien ik nog een beetje zoekende ben. Maar conditietraining kan mijn vorm aantasten en ik moet eigenlijk deze wedstrijd winnen.
Maar een vormtraining is eigenlijk weer zonde, aangezien ik in deze vorm die gast thuis wel kan verslaan denk ik.
Ik denk toch maar dat ik het erop gok om op conditie te trainen, maar toch bedankt.
Ik ben ook nog niet echt begonnen met een vaste training aangezien ik nog een beetje zoekende ben. Maar conditietraining kan mijn vorm aantasten en ik moet eigenlijk deze wedstrijd winnen.
Maar een vormtraining is eigenlijk weer zonde, aangezien ik in deze vorm die gast thuis wel kan verslaan denk ik.
Ik denk toch maar dat ik het erop gok om op conditie te trainen, maar toch bedankt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello