20-04-2007, 05:48 PM
O, dat doe ik ook niet hoor. Ik weet dat ik niet altijd vrienden maak hier met mijn fanatieke gedrag en ik ben het wel gewend het af en toe recht in m'n gezicht terug te krijgen en ik ben daar ook in zijn geheel niet rancuneus in. Het blijft een forum en mijns inziens is het leuker om een en ander op scherp te zetten dan alleen maar de partijen te becommentariëren.
Jij doet blijkbaar iets met wiskunde gezien al je berekeningen. Ik ging er gewoon vanuit dat de pijp bij Gasquet leeg zou zijn na verloop van tijd en daarom speelde ik Ferrero. Ik ben het lang niet altijd eens met die quoteringen, aangezien ze bijvoorbeeld de vermoeidheid niet mee lijken te nemen. En dat is altijd een zwak punt van Gasquet geweest.
Jij doet blijkbaar iets met wiskunde gezien al je berekeningen. Ik ging er gewoon vanuit dat de pijp bij Gasquet leeg zou zijn na verloop van tijd en daarom speelde ik Ferrero. Ik ben het lang niet altijd eens met die quoteringen, aangezien ze bijvoorbeeld de vermoeidheid niet mee lijken te nemen. En dat is altijd een zwak punt van Gasquet geweest.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello