08-05-2007, 02:03 AM
Mitch Wrote:Een aantal confrontaties zijn beslist. Er zijn er echter ook bij die afhankelijk zijn van Safin - Delic en vooral van Ginepri - Bracciali. Die laatste wedstrijd is allang bezig, maar een winnaar is er zeker nog niet.
Elikian, wat zeggen de reglementen hierover?
Worden alleen de wedstrijden meegenomen die zijn afgerond of wordt er gewacht tot die laatste wedstrijden ook zijn gespeeld?
In het eerste geval zijn Haggie, Scholten!, Andre en Jappiesevic door, in het tweede geval is het gewoon nog afwachten.
Elikian Wrote:kooltje Wrote:ok..duidelijk..heb regels inderdaad niet goed doorgenomen. achteraf niet best deze week maar ik zou er niks aan veranderen. nog even 1 ding voor de duidelijkheid. een wedstrijd die van dinsdag op woensdag om 1 uur s'nachts begint telt niet mee dan neem ik aan?
Elikian Wrote:Alles wat op de Order of Play staat voor dinsdag (en wat dinsdag ook wordt uitgespeeld) telt mee voor de 1e ronde..
(En ik bedoel met 'uitgespeeld': dat partijen die vanwege regen niet worden gespeeld of worden afgebroken niet meetellen. Die komen namelijk terug op de order of play voor woensdag.
Dus ook nachtwedstrijden voor ons tellen mee. Voor de amerikanen zijn dat gewoon de dinsdagwedstrijden.
Was ff zoeken, maar hier heb ik toen besloten dat alleen uitgespeelde wedstrijden meetellen, dus laten we daar bij houden. (Sorry Jappie :()
Dat komt neer op:
Ad Wim (1) - Bye
Haggie - De Kabaggaan: 7-8
Kratovsk - Centre Court : 0-9
Bye - Mist (6)
Kuiper (5) - Bye
Mac - Scholten! : 6-6 *wint na bv.
Andre - Fred Naaigaren : 7-8
Bye - Tampie (4)
Omyaca (3) - Bye
São Paulo - Dr.Pils : 8-4
Chiel-Montagne - Jansoe : 9-0
Bye - Juan Zueco (8)
The Mailman (7) - Bye
XL - Kooltje : 8-9
Jappiesevic - Elikian : 6-7
Bye - Mitch (2)
---
Bocaloca haalde 8 punten, dus als ik hem nu tegen Chiel of tegen Centre Court de LL spot zou geven zou niks uitmaken :(
Voor Mac en Scholten tellen we de beslissingvraag. Verkerk haalde 8 games, en daarmee is Mac door.
----
2e ronde:
Ad Wim (1) - De Kabaggaan
Centre Court - Mist (6)
Kuiper (5) - Mac
Fred Naaigaren - Tampie (4)
Omyaca (3) - São Paulo
Chiel-Montagne - Juan Zueco (8)
The Mailman (7) - Kooltje
Elikian - Mitch (2)
Succes Mitch, maar niet zo veel als vorige week ;)