08-05-2007, 08:42 AM
Is niet nodig hoor. Ik speel het spelletje deels voor het spel zelf (alhoewel het spel me nog steeds erg tegenvalt gezien de beperkte mogelijkheden je te kunnen onderscheiden van anderen), maar met name om het forumdeel. Ik heb al meerdere malen aangegeven dat vooral dat deel steeds minder leuk wordt door het geziek van slechts 1 persoon wat al enkele weken aan de gang is en waar helaas (bijna) niets over gezegd wordt. Vietjes zien we hier al niet meer volgens mij, mij zal je ook niet meer zien. Kinderachtig? Zal best. Ik vind het erger dat meneer gewoon al wekenlang zijn gang kan gaan zonder dat iemand anders er wat van zegt (en als er wat van gezegd wordt dan is het weer de schuld van beide #-o )
@Mukkus: Of het komt dat je met de poot omhoog ligt of dat er andere redenen zijn voor je onherkenbare kinderachtige gezeik/geziek weet ik niet, maar ik hoop dat je nu je zin hebt en ik wens je veel sterkte met je poot.
@Mukkus: Of het komt dat je met de poot omhoog ligt of dat er andere redenen zijn voor je onherkenbare kinderachtige gezeik/geziek weet ik niet, maar ik hoop dat je nu je zin hebt en ik wens je veel sterkte met je poot.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]