31-05-2007, 12:42 AM
centre court Wrote:Ben 't hier toch echt met ad eens hoor. 't kan gebeuren dat je gewoon een totale offday hebt en vanaf 't begin niets lukt. maar hij staat na 3 sets gewoon 2-1 voor, dan moet je Llodra ten alle tijde slopen. geen excuses mogelijk. dat thuisvoordeel zegt op zo'n poepbaan niets. almagro is vaak zat genoemd als één vd weinige die naast nadal federer moet kunnen verslaan op gravel. dan kan dit dus echt niet. ik denk dat als ik dit live had gezien dat ik 't niet had kunnen bevatten.
Ik vind het echt onzin. Ik hoor hier zo vaak dat een speler het verkloot, of dat hij meer breakkansen had gehad en dus de wedstrijd verdiende. Ook zo'n onzin, het gaat gewoon erom dat je er op de belangrijke momenten staat. Zo ook in deze partij. Het is gewoon een Grand Slam waarin er best of 5 gespeeld wordt en een 2-1 voorsprong zegt dan niks. In een Grand Slam worden na 3 sets de mannen van de jongens onderscheiden. Het ging volledig gelijk op tot de tiebreak derde set. Beide heren een set dik gewonnen, waarna de tiebreak nipt naar Almagro ging. Toen stonden de heren al 2 uur op de baan in zware omstandigheden.
Ik denke echt dat Almagro een probleem heeft als het gaat om het spelen van best of 5 wedstrijden. Of het nu mentaal is of fysiek, hij presteert gewoon niet goed op de Grand Slams. Tien deelnames, 7 x exit in eerste en de rest in de tweede ronde. Veel te mager voor een speler met zijn kwaliteiten.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"