06-06-2007, 10:25 AM
waf Wrote:Depor Wrote:waf Wrote:Depor Wrote:Ricochan Wrote:Bassie schijnt het nu een beetje gehad te hebben met Kuyt, dus die zal binnenkort ook wel niet meer worden opgeroepen.
Dat zo gek dan? Kuyt draaide echt een kut seizoen bij Liverpool
waar komt dat bericht vandaan dan? lekker zo'n bron erbij. en toch gek dattie vandaag in de basis staat.
zijn eerste seizoen bij liverpool was kut.... ? duhuh. :roll:
Scoort te weinig...het is een harde werker, maar weinig rendement.
.....van Nistelrooy scoort als een malloot in Spanje, Huntelaar draaide ook een bagger seizoen. Kuyt is en blijft de rechtsbuiten die Nederland niet nodig heeft, want in de spits bakt ie er helemaal niets van (5 uit 29).
En ja als je in 50 wedstrijden 12x scoort en 1x scoort in de CL ben ik niet onder de indruk...ik snap dat het pijn doet voor je omdat de beste spelers van F'noord het in het buitenland ook niet echt lekker doen. En dat hij in de basis staat zegt bij Bassie geen ene hol.
pijn doet? zal mij nou jeuken wat jij ervan vindt. die gast speelt net 1 seizoen in engeland, ik ben ervan overtuigd dat hij het nog beter gaat doen. maar ik heb nog meer opmerkingen:
-persie, gio, salomon en dirk doen het prima!
-je beoordeelt hem op 29 wedstrijden waarvan hij er 3 in de spits gespeeld heeft.
-benitez is uitermate tevreden.
-kijk eens naar het achteruitloopvoetbal dat liverpool speelt, daar scorrt nistelrode ook minder.
-ik zal nooit ontkennen dat nistelrode beter is, ben zelf enorm fan van nistelrode.
-Persie dit seizoen blessee, gio gepasseerd, Slalomon heeft 10 wedstrijden gespeeld maar komt er zeker aan, Dirk moet wennen maar vond ik niet goed, en ik hoop dat ie volgend seizoen losgaat.
- Beoordeel hem op cijfers, en hij heeft 34 wedstrijden in de Premiership gespeeld en alle wedstrijden in de FA cup + CL hij speelde redelijk, maar het was geen goed seizoen op en nabij 50 wedstrijden met 15 goals....
-Benitez was ook heel tevreden over Zenden en die mag nu weg.
- Omdat hij geen kans krijgt om zich te bewijzen betekend dat toch niet dat hij zich daarom al bewezen heeft? In Oranje was ie een drama dit jaar, kan ook aan de opstelling liggen, maar zo kunnen we altijd wel een reden vinden waarom Dirkie niet lekker gaat.
- RvN is de beste spits die NL heeft....
Al met al hoort ie wel bij de besten van NL maar als het alleen bij sleuren hangen en rennen blijft mag ie van mij in L'pool blijven dan liever iemand die wel scoort zoals Koevermans...
Maar het rijtje beste spitsen die we hebben toont wel aan dat het misschien tijd is voor een 4-4-2 opstelling met vPersie en RvN in de spits...
1- RvN
2- Huntelaar
3- Kuijt/Koevermans
4- de rest.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]