10-06-2007, 02:33 PM
Wat een gelul dat Rafa blij zou zijn met het verlies. Hij heeft gewoon van zijn mediatrainer doorgekregen dat dat het beste is om te zeggen. En Roger was er al regelmatig dichtbij op gravel, maar nu weet hij dat hij Rafa kan verslaan en dat is enorm belangrijk. Dus het is onzin dat die nederlaag/overwinning niets betekend heeft.
Anywho, als ze beiden in topvorm zijn dan wordt het een kraker en is het in mijn ogen echt een coinflip. Ik denk dat Federer zijn topvorm nog niet gehad heeft dit toernooi en hopelijk bewaard heeft voor de finale.
Ik gun het Rafa natuurlijk om 3x op rij te winnen. Maar ik gun het Roger nog meer om zijn career Grand Slam te pakken.
Laten we iig allemaal hopen dat ze ons niet teleurstellen en er een prachtige wedstrijd van maken.
p.s. Ik dacht dat jij niet meer op mij zou reageren :roll:
Anywho, als ze beiden in topvorm zijn dan wordt het een kraker en is het in mijn ogen echt een coinflip. Ik denk dat Federer zijn topvorm nog niet gehad heeft dit toernooi en hopelijk bewaard heeft voor de finale.
Ik gun het Rafa natuurlijk om 3x op rij te winnen. Maar ik gun het Roger nog meer om zijn career Grand Slam te pakken.
Laten we iig allemaal hopen dat ze ons niet teleurstellen en er een prachtige wedstrijd van maken.
p.s. Ik dacht dat jij niet meer op mij zou reageren :roll:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello