26-06-2007, 02:41 PM
Kom op zeg, misschien staat ie ergens op plek 20 om te winnen inderdaad, maar dat noem ik geen outsider meer. Voor Queens had hij niets op gras laten zien en hij is al 25. Of het is een laatbloeier, of gewoon een middelmatige speler en was Queens gewoon een uitschieter (hij versloeg eigenlijk alleen Bjorkman en misschien CLement als echte grasspeler). Bovendien heeft hij nog nooit iets laten zien op een GS, dus om hem nou meteen een outsider te noemen...
En Mahut gaat eraf tegen Gasquet, Clement niet.
Clement heeft ook niet geweldig gepresteerd op gras, maar zijn spel is er wel ideaal voor. En hij is onwijs in vorm met veel indrukwekkende overwinningen op gras (Karlo, Djoko, Gasquet, Bjorkman).
Bovendien denk ik dat de winnaar van deze partij een reeele kans heeft op de kwartfinale dus Clement leek me een logische keuze.
En Mahut gaat eraf tegen Gasquet, Clement niet.
Clement heeft ook niet geweldig gepresteerd op gras, maar zijn spel is er wel ideaal voor. En hij is onwijs in vorm met veel indrukwekkende overwinningen op gras (Karlo, Djoko, Gasquet, Bjorkman).
Bovendien denk ik dat de winnaar van deze partij een reeele kans heeft op de kwartfinale dus Clement leek me een logische keuze.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello