23-07-2007, 12:03 PM
Vret Mien Gras Wrote:Ach, potje knokken moet kunnen toch.
Een paar weken geleden zag ik tijdens het stappen in Oldenzaal iemand in een Ajax shirt rondlopen. Hoezo ik wil graag in elkaar geslagen worden?
Gisteren bij Bruins heb ik ook een aantal mensen in elkaar gerost, maar dat is logisch. Al die fct'ers in het uitgaansleven nabij Almelo, dat kan natuurlijk niet.
Peter Wrote:Bovendien vind ik het ook gewoon leuk om te lezen wat er onder Ajax-, Feyenoord-, Az- of welke supporters dan ook leeft.
Ik lees nooit forums van andere clubs, maar beken dat ik de afgelopen 2 jaar voor de Twentse derby wel even het forum van de Enschedeërs bezocht. Wat ik daar las deed pijn aan de ogen (net als die verschrikkelijke felle rode lay-out), wat een onwaarheden! Wel grappig om te lezen dat 2 rode fusiekloontjes met elkaar in discussie raakten omdat één indentiteitloze vond dat ze best arrogant mochten zijn als ze tegen Heracles speelden. Calimerooooo Almelooohohoo. Ook leuk dat ze altijd in de waan leven dat wij jaloers zijn op hun gedrocht. Onze afkeer tegen hun club (grotendeels niet tegen de supporters hoor!!!!) komt alleen maar omdat hun beter presteren en dus zijn wij jaloers. Yeah right. Maargoed, ik heb het inmiddels tot kunst verheven om niet meer al te druk te maken om dit soort kleinigheden. De Heraclied weet wel beter, 104 jaar Twentse voetbalhistorie siert de mooiste club ter wereld! Oja, als je zulke dingen zegt roepen de rode supporters dat wij beginnen over de historie omdat wij nu niets meer hebben om trots op te zijn. Ze slaan de plank nogal mis, deels door onze historie hebben wij deze prachtclub om trots op te zijn!