25-07-2007, 12:22 PM
Gisteravond in Bergentheim Emmen vs FC Twente gekeken. Leuke partij, ik vond Emmen goed voetballen en FC Twente balde ook aardig.
Op een gegeven moment werd Huysegems grof neergetackeld en schreeuwde een Emmen supporter, omringt door nog een schaars aantal, "hou op te huilen vuile kutbelg", "sta op kutbelg", "waar is nu de harde kern dan van VakP". Ai ai, ik voelde al een GAE-scenario aankomen, gelukkig stonden de "misschien-knokgrage-jongens" iets te ver weg dus ik denk dat ze het allemaal niet gehoord hebben.
Met 0-3 en een leuke partij mogen we als FCT-ers tevreden zijn.
Op een gegeven moment werd Huysegems grof neergetackeld en schreeuwde een Emmen supporter, omringt door nog een schaars aantal, "hou op te huilen vuile kutbelg", "sta op kutbelg", "waar is nu de harde kern dan van VakP". Ai ai, ik voelde al een GAE-scenario aankomen, gelukkig stonden de "misschien-knokgrage-jongens" iets te ver weg dus ik denk dat ze het allemaal niet gehoord hebben.
Met 0-3 en een leuke partij mogen we als FCT-ers tevreden zijn.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]