26-07-2007, 09:57 AM
was voor een oefenwedstrijd niet eens zo stil in de kuip. op het veld was het nog vrij fanatiek, dat viel me niet tegen. moeilijk voetballen tegen een heel degelijk chelsea, vooral van die mikel wist ik niet dat hij zo goed kon ballen. die stond telkens op de goeie plek. verder blij ik shev een genot vinden, wat een klasbak.
bij fainoid na een aarzelend begin genoten van sahin. die heeft een lekker partijtje balgevoel. castelen viel goed en gretig in, ik vind eigenlijk dat hij gewoon moet bijtekenen. jammer dat luigi zo kort speelde.
al met al een mooi debuut voor bonaventure. voor hem was het vervelend dat fainoid scoorde, want hij schrok zo van het plotselinge lawaai dat hij moest huilen.
na een grote zak chips en een halve liter cola was het weer over.
bij fainoid na een aarzelend begin genoten van sahin. die heeft een lekker partijtje balgevoel. castelen viel goed en gretig in, ik vind eigenlijk dat hij gewoon moet bijtekenen. jammer dat luigi zo kort speelde.
al met al een mooi debuut voor bonaventure. voor hem was het vervelend dat fainoid scoorde, want hij schrok zo van het plotselinge lawaai dat hij moest huilen.