01-08-2007, 05:24 PM
Treesong Wrote:Maar nogmaals: als je stelt dat het niveau zooo laag is omdat mensen met alles all-in gaan... wat valt er dan te lezen? Alleen bangepoeperds en rocks zijn dan nog te lezen. Als je met QJs op de button hebt gelimpt of gereesd desnoods en er valt Q27 en zo'n aap gaat all-in... wat doe je dan? Denk je dan: "Hoi! Heb Top pair! Oempf! Moet... callen! Hij aap! Hij bluffen veel!"
Twee lage van je suit op de flop? Wat dan bij een all-in? Callen?? Da's puur brainless gokken en bidden dattie niks heeft...
[-o<
Je kunt imo goed lezen wanneer iemand bluft als je hier erg op let, kijkt naar betpatronen etc.
natuurlijk kan je daar wel eens naast zitten, maar is een kwestie van goed inschatten.
Overigens; jij impliceert hiermee dat je fold, omdat je odds klein zijn?
Hoe kan je dat berkenen dan?
Jij fold dan waarschijnlijk omdat je ervan uit gaat dat hij een hogere hand heeft. Je leest je tegenstander dus. Of niet?
Wat jouw voorbeeld betreft, das idd een lastige, wat ik zou doen, hangt dus af van wat ik denk/voel bij die speler.
Streker nog.
Jij zou waarschijnlijk bij mij eerder callen, als je iets hebt dan bij een ander.
Waarom, omdat je weet dat ik agressief speel.
The great old Ludwig von...