03-08-2007, 07:06 PM
Depor Wrote:Peter Wrote:Depor Wrote:Peter Wrote:Depor Wrote:Peter Wrote:Treesong Wrote:Peter Wrote:Eens kijken of je nog zo lacht als je eigen broer plotseling doodgaat.
Klasse opmerking weer, achterlijke hufter
Bocaloca reageert met een lach op het overlijden van de 20-jarige broer van een PSV-speler en ik ben de hufter als ik dat niet normaal vindt? Misschien moet jij ook eerst een bij jezelf te raden gaan.. :roll:
maar het zou me aan me reet roesten dat zijn broer de pijp is gegaan.
Je bent in ieder geval een echte Ajacied. Ikke, ikke, ikke en de rest kan stikken.
Quote:Nonsens, als een Ajax speler zijn familie dood zou gaan idem...
Ken die gasten niet en het zal me ook echt niets boeien, als het nou familie van vrienden is word het een ander verhaal...maar ga jij nou maar even uitsnikken op de bank en 3 kaarsjes bij je priester Fons S branden...misschien voel je je daarna beter.
Ik zeg ikke, ikke, ikke en niet Ajax, Ajax, Ajax?
Het is ook niet ikke, ikke, ikke....het is de mensen om mijn heen, en niet een of ander Braziliaans kansenjongetje uit Rio die een hartstilstand krijgt op 20 jarige leeftijd (ik zeg dope of lijmsnuiven)
Maar dat jij aan gebrek van vrienden je het lot van PSV spelers familie aantrekt is natuurlijk bewonderingswaardig....
Denk je echt dat Marcellis een Braziliaan is? :lol: Even voor jou dan: het is een eigen jeugdspeler, opgegroeid hier in de regio en zo hollands als het maar zijn kan. :roll:
Jij bent volgens mij ook zo'n type dat op de 1e Ajax training Perez stond aan te moedigen met "Kenneth moet blijven!" en nu als reaktie op het feit dat hij en Babel zondag afscheid nemen van Ajax zegt "Babel mooi, maar Perez gaan we uitfluiten!".
En voor de hele PSV-selectie is zo iemand een naaste. En dus gaan ze allemaal zonder veel zin het vliegtuig in voor zo'n toernooitje.