17-08-2007, 10:18 AM
Ik was te moe om er een verhaaltje bij te schrijven. Zat eerder die dag aan een finaletafel van een 5 freeze ( 1000 man ofzo) en toen vloog ik eruit met pocket 9ens. Toen flopte ik ook een set, maar kreeg ik een runner/runner flush tegen.
Dit was natuurlijk een redelijke kamikaze-actie, maar ik was moe en wilde slapen. :roll:
Ik flop misschien een set, maar diezelfde flop was ow zo gevaarlijk met 821 draws. Voor mijn gevoel had ik de beste hand, maar stond ik wel achter.
Die gast die er met 50 inzat( wat die nog in die hand deed mag Joost weten) maakte twee paar op de turn, waardoor 10en en boeren vervielen voor mij voor de mainpot. Voor de totale pot had ik een 8 of 9 nodig(3 outs, klaver 8 gaf hem Straight flush), bij een 10 of boer(ook 4 outs) won ik alleen de sidepot.
Maar na alle ellende van die dag, was dit wel een lekkere. Vreemd potje.... :|
Dit was natuurlijk een redelijke kamikaze-actie, maar ik was moe en wilde slapen. :roll:
Ik flop misschien een set, maar diezelfde flop was ow zo gevaarlijk met 821 draws. Voor mijn gevoel had ik de beste hand, maar stond ik wel achter.
Die gast die er met 50 inzat( wat die nog in die hand deed mag Joost weten) maakte twee paar op de turn, waardoor 10en en boeren vervielen voor mij voor de mainpot. Voor de totale pot had ik een 8 of 9 nodig(3 outs, klaver 8 gaf hem Straight flush), bij een 10 of boer(ook 4 outs) won ik alleen de sidepot.
Maar na alle ellende van die dag, was dit wel een lekkere. Vreemd potje.... :|
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"