17-08-2007, 08:11 PM
Dre Wrote:competitie@sportdreams.com
Toch ook maar een redelijk uitgebreide mail gestuurd. Ben benieuwd of ze de moeite en tijd nemen om het te lezen en of ze antwoorden..

Beste medewerkers van sportdreams,
Tot mijn grote teleurstelling heb ik vandaag moeten constateren dat jullie voorheen fantastische spel Competitiemanager een stille dood lijkt te gaan sterven (door commerciele invloeden van Voetbal International?). Op de hoofpagina openen jullie met: "Al het goede is behouden en verbeterd". Zouden jullie mij dan kunnen uitleggen waarom de deelnameprijs meer dan verdubbeld is (elke week je team wisselen is bittere noodzaak voor een goede prestatie en de charme van dit spel)? Zelfs VI leden die serieus mee willen dingen om de prijzen betalen minimaal â⬠21,50 waar het spel voor hen voorheen gratis was). Over deze prijzen gesproken: waarom kan niet langer de top 100, maar nog slechts de top 5 rekenen op een prijs na een jaar lang managen? Het zou mij eerder logisch lijken dat er, nu de deelname meer dan het dubbele van voorgaande jaren kost, juist meer prijzen worden uitgereikt of op zijn minst niet minder.
Verder lijkt het feit dat een opzetje omzetten in je basiself voor die week steeds 1 credit kost mij een vreemde vorm van geldklopperij. Iedere manager wordt nu gedwongen om tot vlak voor de sluiting van de database te wachten voordat hij zijn team voor die ronde omzet in een definitief team. Voorheen kon je op maandag een opzet maken en die, als de vrije tijd die week het toeliet, nog wijzigen op dinsdag of woensdag. Nu zou een dergelijke speelwijze elke week 2 credits of meer kosten. Een maximum van 1 credit per week lijkt mij dan ook een stuk eerlijker dan de manier die jullie nu voor ogen hebben.
Verder vraag ik mij af waarom het spel later dan andere jaren begint en waarom assists (wat voorheen toch een redelijk bepalende factor kon zijn om een speler wel of niet op te stellen) geen punten meer opleveren?!
Ik prijs mij gelukkig dat ik als VI-lid in ieder geval nog 21 gratis credits heb waardoor ik (als ik er spaarzaam mee omspring) een half seizoen lang mijn prestaties kan aankijken voordat het spel mij eventueel geld gaat kosten. Zouden jullie mij kunnen vertellen waarom ik na een half seizoen (als de gratis credits zeker op zijn) nog deel zou blijven nemen aan het spel als ik buiten de top 100 a 200 sta? Ik moet dan opeens gaan betalen terwijl de kans op een prijs allang nihil is geworden.
Hopelijk blijven verdere onaangenamen verrassing uit zodat deelname misschien nog net de moeite waard is, ik ben echter bang dat jullie erg veel vaste klanten zullen verliezen door de voorgenomen wijzigingen. Toch alvast bedankt voor de reaktie op deze mail.