20-08-2007, 02:18 PM
Peter Wrote:Mooi relaas Lippe. Ben het er alleen niet helemaal mee eens dat het iets over PSV zegt dat ze het lastig hadden. Net als tegen Ajax ontbrak zo goed als de gehele voorhoede, dan heb je het altijd lastig waar je ook speelt.
Het veldspel was ook niet bijzonder indrukwekkend, Heracles voetbalde leuk mee. Wel levert PSV met de blessures voorin aan stootkracht in, dat ben ik met je eens. Ik was ook vrij verbaasd dat Koeman sprak van een zeer goede eerste helft. Heracles startte de tweede helft met een extra aanvaller (voor een middenvelder) omdat Brood vond dat PSV juist onzeker oogde. Maar PSV heeft ongetwijfeld meer dreiging voorin met een fitte Farfan, Perez en Lazovic. Dan zal het veldspel ook wel rustiger en vooral beter worden.
Peter Wrote:Zie je Willem II trouwens echt als concurrent? Als Hamdaoui daar een seizoen fit blijft hebben zij mi echt een team dat niet in degradatienood terecht zal komen. Denk dat NAC bijvoorbeeld minder is dan Willem II.
We zijn de vorige 2 seizoenen boven Willem II geëindigd dus ik zie geen reden om vooraf te denken dat ze geen concurrent zijn. Willem II heeft al 2 jaar lang een begroting wat niet in degradatienood terecht mag komen. Ik zie Willem II ook niet degraderen maar ik noem het wel degelijk een concurrent. Jij noemt Hamdaoui, ik noem Everton. Is ook een spits wat op een hoger niveau kan spelen. NAC en NEC zie ik ook als clubs die moeten oppassen. Toch zie ik ons niet hoger eindigen dan hun. Heracles heeft een aardige selectie maar wel een krappe. Bij blessures komen wij meteen in de problemen.