03-09-2007, 05:07 PM
Ben ik heel de tijd aan het zoeken waar dit topic staat, staat het weer bovenaan :lol:
Ik zal morgen de 2e editie doorsturen, dan kan deze ook weer geplaatst worden.
Bij deze rebus heb ik het volgende in acht genomen:
- Het zijn er weer uit de top-200 van de heren.
- Het zijn 50 andere dan uit rebus 1.
- Er zijn rebussen toegevoegd die mss als uitkomst wel anders worden geschreven, maar wel hetzelfde klinken (vb. ei - ij, eau - o)
- Vorige keer heb ik dmv een vlag nog wel eens aangegeven dat iets in het Engels of Spaans moest, dat heb ik nu weggelaten (om het makkelijk te maken :wink: ). Klein tipje: Als het wordt gebruikt (dat is iig zo) dan is het alleen Engels.
- Er zijn logo's in verwerkt waarvan een deel zwart is gemaakt, aan u de taak om uit te zoeken welk logo het is, maar dat is natuurlijk logisch.
Ik zal morgen de 2e editie doorsturen, dan kan deze ook weer geplaatst worden.
Bij deze rebus heb ik het volgende in acht genomen:
- Het zijn er weer uit de top-200 van de heren.
- Het zijn 50 andere dan uit rebus 1.
- Er zijn rebussen toegevoegd die mss als uitkomst wel anders worden geschreven, maar wel hetzelfde klinken (vb. ei - ij, eau - o)
- Vorige keer heb ik dmv een vlag nog wel eens aangegeven dat iets in het Engels of Spaans moest, dat heb ik nu weggelaten (om het makkelijk te maken :wink: ). Klein tipje: Als het wordt gebruikt (dat is iig zo) dan is het alleen Engels.
- Er zijn logo's in verwerkt waarvan een deel zwart is gemaakt, aan u de taak om uit te zoeken welk logo het is, maar dat is natuurlijk logisch.