21-09-2007, 01:07 PM
Het was een wedstrijd zonder kansen en dan praat ik over beide teams. Wielaert was de enige die goed voetbalde, en zelfs Getafe had er geen een die goed voetbalde. NKufo kunnen we niks verwijten want die kreeg gewoon simpelweg geen bal en Sander had niks te doen op een paar simpele reddingen na, de rest was bagger.
Ik hoop dat ze dit thuis rechtzetten en dat Rutten leert van zijn domme wissel. Ik hoop tevens dat Huysegems een keer gaat preseteren want het lijkt erop dat hij gewoon te kort komt. Tevens miste Stein met tien man tegen elf een kans terwijl hij alleen op de keeper af kwam. Toen hij gewisseld werd zag ik dat hij tegen Rutten "sorry" zei.
Ik hoop dat ze dit thuis rechtzetten en dat Rutten leert van zijn domme wissel. Ik hoop tevens dat Huysegems een keer gaat preseteren want het lijkt erop dat hij gewoon te kort komt. Tevens miste Stein met tien man tegen elf een kans terwijl hij alleen op de keeper af kwam. Toen hij gewisseld werd zag ik dat hij tegen Rutten "sorry" zei.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]