24-09-2007, 01:57 PM
Treesong Wrote:Bredanaar Wrote:"gemaskeerde stoerheid,"
sputterde Bredanaar nog een beetje na. "Verdikke," dacht hij ietwat beteuterd. "Kan ik nu echt niets scherpers verzinnen? Een zin, één heuse volzin, opschrijven? Hij staarde wat naar de druilerige regen die langs de dubbele beglazing van zijn Bredase rijtjeshuis omlaag droop op zijn verzameling PSV-tuinkabouters die hij ooit eens had gewonnen bij de bingo in buurthuis de Stinkende Roede. Die moest hij maar eens een likje verf geven als het weer droog was. Het zou toch wat wezen als PSV weer kampioen werd en die kabouters stonden er niet goed bij? Wat zou de buurt dan wel niet denken? Hij tuurde weer naar zijn toetsenbord. Er kwam niets in hem op. Misschien moest hij maar eens een kopje thee gaan drinken. Of een eitje eten! De gedachte aan zo'n vrolijk spiegelei en een gezellig kopje thee maakten Bredanaar eventjes heel blij. "Waarom maak ik me eigenlijk zo druk?", dacht hij per ongeluk hardop. Hij mocht blij zijn dat hij niet uit het spel was gezet vanwege zijn late gewissel op de vrijdagavond. Daar was hij toch een heel klein minuutje bang voor geweest... "Vooruit! Aan de slag!," was dus het devies.
...etc
:lol: :lol: :lol:
The great old Ludwig von...