26-09-2007, 12:56 PM
:!: :!: Omdat dit Topic wat laat was geplaatst en hierdoor een aantal mensen (mogelijk) de eerste ronde gemist hebben, en zich daardoor "kansloos" achten, voeg ik een extra maatregel toe aan deze voorspellingscompetitie. Na de 6 rondes in de poule-fase, zal bij alle deelnemers het slechtste resultaat van die rondes geschrapt worden.
Iedereen kan hierdoor dus "straffeloos" nog een ronde missen of een hele slechte avond schrappen. Je neemt dus je 5 beste resultaten mee in de eindstand zodra de knock-out fase begint. :!: :!:
:eeeek: Tevens wil ik aan deze competitie een "prijsje" verbinden die ik pas achteraf (na de finale van 21-05-2008) bekend zal maken. :wink:
Winnaars:
Ronde 1 => Gittermaster (1a Kennedy / 1b Gittermaster) Klassementsleider => Gittermaster
Ronde 2a DINSDAG 02-10-2007
E Lyon-Rangers
E Stuttgart-Barcelona
F Man. United-Roma
F Dynamo Kiev-Sporting
G CSKA Moskou-Fenerbahçe
G Internazionale-PSV
H Steaua-Arsenal
H Sevilla-Slavia
Ronde 2b WOENSDAG 03-10-2007
A Liverpool-Marseille
A BeÅiktaÅ-Porto
B Valencia-Chelsea
B Rosenborg-Schalke
C Lazio-Real Madrid
C Bremen-Olympiacos
D Celtic-Milan
D Benfica-Shakhtar
Iedereen kan hierdoor dus "straffeloos" nog een ronde missen of een hele slechte avond schrappen. Je neemt dus je 5 beste resultaten mee in de eindstand zodra de knock-out fase begint. :!: :!:
:eeeek: Tevens wil ik aan deze competitie een "prijsje" verbinden die ik pas achteraf (na de finale van 21-05-2008) bekend zal maken. :wink:
Winnaars:
Ronde 1 => Gittermaster (1a Kennedy / 1b Gittermaster) Klassementsleider => Gittermaster
Ronde 2a DINSDAG 02-10-2007
E Lyon-Rangers
E Stuttgart-Barcelona
F Man. United-Roma
F Dynamo Kiev-Sporting
G CSKA Moskou-Fenerbahçe
G Internazionale-PSV
H Steaua-Arsenal
H Sevilla-Slavia
Ronde 2b WOENSDAG 03-10-2007
A Liverpool-Marseille
A BeÅiktaÅ-Porto