27-09-2007, 04:46 PM
Quote:PSV was op de hoogte van schorsing
27 september 2007
PSV blijkt op de hoogte te zijn geweest van de schorsing van Manuel da Costa voor de wedstrijd tegen Jong Heerenveen in de KNVB Beker. De informatie is echter niet aan de technische staf van het eerste elftal doorgespeeld.
"Een enorme blunder met verstrekkende sportieve, economische en publicitaire gevolgen", laat algemeen directeur Jan Reker weten in een persverklaring. "PSV was op de hoogte van de schorsing en deze informatie is aan De Herdgang doorgegeven, echter deze informatie is niet terechtgekomen bij Ronald Koeman en Jan Wouters."
"In het verleden hebben zich bij PSV meerdere soortgelijke gevallen voorgedaan. Dit heeft niet geleid tot afdoende maatregelen die dit soort blunders uitsluiten. Als algemeen directeur van PSV zal ik daarom de verantwoordelijkheid op mij nemen. Ik bied mijn oprechte excuses aan, aan al diegenen die hierdoor gedupeerd zijn en dan vooral onze supporters."
Het wordt steeds mooier. Wrs krijgen we morgen te horen dat het wel aan Koeman en Wouters is doorgegeven, maar dat blijkt dat beide niet kunnen lezen en schrijven.
Oh, my god, we bought Kenny!