16-10-2007, 04:28 PM
Box Brother Wrote:Fijn dat je dat dan, in het belang van FC CT, niet al eerder aangegeven hebt... als jij, op het moment dat adder dat bod geweigerd heeft, aangeeft dat je toch al besloten hebt dat je weg wil, dan was 1 berichtje aan VVK genoeg geweest om een nieuw bod te krijgen...T00L Wrote:Ik blijf bij FC CT.
Mochten er meer spelers zijn die (waarschijnlijk) weg willen, geef dat dan svp nu aan zodat wij er met het oog op begin volgend seizoen vast op in kunnen spelen.
@Box: of je nou in FC CT speelt of niet, gezeik zal er altijd zijn op dit forum. Ik zie dus niet echt het nut van het van team wisselen, of bezoek je dit forumdeel daarna ook niet meer?
Dan heeft het toch niet mer met mijn team te maken ? Dan lees ik het alleen nog maar omdat het wellicht wat entertainment met zich mee brengt. Als ik geen toegang meer heb tot dit forum zal ik het ook niet meer lezen.
Maar de beslissing om weg te gaan bij CT was er al een tijdje hoor, nu Depor weggaat is het een mooi moment om ook weg te gaan.