17-10-2007, 04:14 PM
kooltje Wrote:aangezien je zo te zien erg geinteresseerd bent in de poll...zie je geen functie voor jezelf hierin omyaca?Oja hoor, ik ben best bereid iets voor de tennispoll te betekenen. Alleen ik ben daar iets minder geschikt voor denk ik omdat ik overdag vaak college heb (en ook echt ga), en dan niet op de computer kan.
want zelf poll je ook vaak op het laatste moment....en je hebt dan problemen met de beslissingsvraag...maar zal nooit zelf de poll op het forum zetten.
Als je iets verder teruggaat in de geschiedenis zul je zien dat ik ook een aantal keer de poll erop heb gezet. De laatste maanden doet Mitch dit vrijwel altijd en ik vind dat dit prima gaat. Hij zet altijd alle goede wedstrijden erop en kent de regels. Voor mij is het soms niet geheel duidelijk welke wedstrijden gepolld moeten worden, vandaar dat ik me er zo weinig mogelijk aan waag.
Op het laatste moment pollen is niet waar. Ik probeer altijd te pollen op het eerste moment dat ik op internet ben en alle wedstrijden bekend zijn. Bovendien zul je mij sowieso niet kunnen betrappen op hetzelfde voorspellen als mijn tegenstander omdat ik dat principieel niet doe. Dus als ik later dan mijn tegenstander poll is dat zelfs gunstig voor hem, omdat ik altijd verschil(len) erin zet.