18-10-2007, 03:21 PM
Mukkus Wrote:Box Brother Wrote:Als je naar een ander land gaat moet je eerst aan het land wennen, de adaptability. Is die erg laag gaan je prestaties achteruit, je krijg hem omhoog [gay] door met mensen uit dat land te interacten. Voornamelijk je relaties met je teamgenoten dus. Je adaptability met je thuisland is altijd 100%.
Het is een eenzijdig verhaal: de spelers moeten met jou interacten door jouw adaptability omhoog te krijgen.
Voorbeeld: Acda speelt in Roemenie, adaptability gaat alleen omhoog doordat roemeense spelers mij wat over roemenie vertellen of door andere buitenlanders die een adaptability hebben van 75% voor Roemenie.
Ik sta nu op 80%, Bostoen ook, dus wij interacten nu dagelijks met elkaar. Tot 75% gaat redelijk snel (5% per dag), daarna wordt dit snel minder (nu ongeveer 1% per dag).
Je bent dus geheel afhankelijk van je medespelers.
Kijk dat wist ik dus weer niet, heb nu ook een aanbieding uit Turkije binnen (5.000 basic wage, 1.500 match bonus + gar. dat ik alle wedstrijden speel) maar ga dat waarschijnlijk niet doen, verwacht niet al te veel van mijn medespelers daar...
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]