18-10-2007, 05:51 PM
de nieuwe Wrote:Kleine Jan Wrote:2 spitsen, goed idee, maar wie wordt dan de 2e naast Koevermans ? :-kPeter Wrote:2 PSV spitsen erin of er toch maar gewoon vanuit gaan dat het tempo er na de 2-0 helemaal uitgaat (doordat veel spelers dan net een lange reis achter de rug hebben en met het oog op Fenerbahce dinsdag) en 2 verdedigers opstellen. :-k
of 1 spits en 1 verdediger...
Farfan zal door zn jetlag vast als 1e gewisseld worden van de spitsen zodat hij goed kan uitrusten voor Fenerbahce (al kan een uur tegen VVV ook voor hem al genoeg zijn voor een hattrick). Lazovic lijkt me zeker van zn plek en die staat (wat assists daargelaten) al een tijdje droog. Ik verwacht persoonlijk het meest van hem.
Koef is toch een klein gokje. 4-3-3 met Perez-Lazovic-Farfan voorin en op het middenveld plek voor Aissati (die goed inviel tegen Willem II en de hele week met Koeman heeft getraind) en Bakkal/Mendez zou me niks verbazen aangezien het 4 spitsensysteem tegen Willem II gewoon slecht liep. Aan de andere kant wil Koeman ze misschien wel een 2e kans geven. Koef krijgt tot nu toe dit seizoen de minste kansen van de 4 spitsen maar is wel veruit het productiefst. :-k