26-10-2007, 04:43 PM
Genomico Wrote:Dat is meteen het manco van je team. Het is niet breed genoeg. Je bent bijna volledig afhankelijk van v/d Worp (al niet meer zo heersend als vorig jaar), Bogemans en de Kempeneer (alleen te gebruiken in hele vlakke etappes en hij begint al grijs te worden). Jouw 4e en 5e man Gauthy en Tomme zijn denk ik net zo sterk als mijn 10e en 11e.
Maar goed, dat jij in de top sterk bent en ik in de breedte was al duidelijk :wink: Voor dit seizoen ben ik al héél tevreden dat mijn 20-jarige talenten Massaut en Vaudoisey het super doen en alleen maar groeien en groeien. Dat v/d Worp niet meer zomaar alles wint, is ook een hele mooie bijkomstigheid, alleen zijn er wel heel veel nieuwe concurrenten bij gekomen.
Tsja, het was al duidelijk dat jij een brede selectie had gekregen aan het begin toen je je team kreeg. Ik teer daar idd nog op. Neemt niet weg dat Bogemans een mooie tijd tegemoet gaat die zeker met Vaudoisey kan concureren denk ik.
YPs hou ik nu van bij wanneer ze poppen (3 weken geleden begonnen) dus daar zal ik ook wel iets van terug zien, maar YPs nu liggen eigenlijk al te ver achter op Gauthy, Bogemans, Massaut en Vaudoisey. Dus pas over een seizoen of 15 wanneer deze jongens 35 zijn en hun skills afnemen gaan YPs pas effectief wat waard zijn. Al met al zitten er nog wat fouten in peloton

Maar ik geef nog niet op :p Koop overigens ook geen hond op de TL dus weet niet wat ik met mijn geld moet .... nu 16,5 miljoen op de bank staan :lol:
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]