27-10-2007, 11:40 PM
Het rode leger was oppermachtig, Feyenoord kreeg geen poot aan de trapper. San Marco kwam kijken naar onze held Robbie die wederom heer en meester was in de verdediging. Ik hoop niet dat San Marco hem nu gaat tippen bij zijn cluppie Ajax. Ondanks dat de scheids rare beslissingen nam die uiteraard in het voordeel van Feyenoord waren, bleven wij combineren en hebben we prachtig voetbal laten zien aan het publiek. Het Feyenoord legioen zal er ook wel van genoten hebben. Tevens zullen ze wel genoten hebben van hoe je een ploeg aanmoedigd 90 minuten lang, en dan hebben ze niet eens "welkom in de hel van Enschede gehoord". Toch kwamen de kakkerlakken in grote getallen naar pluskut, helaas hebben ze niks van zich laten horen.
FC Twente bedankt, ik heb weer eens heerlijk genoten!
FC Twente bedankt, ik heb weer eens heerlijk genoten!
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]