29-10-2007, 12:19 AM
Vret Mien Gras Wrote:Het rode leger was oppermachtig, Feyenoord kreeg geen poot aan de trapper. San Marco kwam kijken naar onze held Robbie die wederom heer en meester was in de verdediging. Ik hoop niet dat San Marco hem nu gaat tippen bij zijn cluppie Ajax. Ondanks dat de scheids rare beslissingen nam die uiteraard in het voordeel van Feyenoord waren, bleven wij combineren en hebben we prachtig voetbal laten zien aan het publiek. Het Feyenoord legioen zal er ook wel van genoten hebben. Tevens zullen ze wel genoten hebben van hoe je een ploeg aanmoedigd 90 minuten lang, en dan hebben ze niet eens "welkom in de hel van Enschede gehoord". Toch kwamen de kakkerlakken in grote getallen naar pluskut, helaas hebben ze niks van zich laten horen.
FC Twente bedankt, ik heb weer eens heerlijk genoten!
jij overdrijft ook.
denk maar niet dat iemand bij feyenoord er wakker van ligt dat jullie 'sparta is de club van rotterdam zingen'. buiten het feit dat het verre van origineel is weten wij namelijk toch dat het onwaar is. dat levert dus louter wat gegaap op.
ik vind het wel zoet dat je nog altijd denkt dat je een een goed supportert als je de hele tijd zingt. dat blije gelul doen ze in thialf ook. echt supporteren is de ploeg steunen als het nodig is, de tegenstander uit het ritme brengen, de scheids onzeker maken, en daar hoef je echt niet 90 minuten voor op een trommel te slaan en gedateerde liedjes te zingen.
ik ben blij dat je het naar je zin gehad hebt, van harte feli met de overwinning, leuk dat jullie anders dan al die andere wedstrijden dit seizoen nu wel wat extra's konden brengen (kwam zeker een topclub langs?), maar een tegenstander ligt er echt niet wakker van als je de hele wedstrijd een beetje zingt en op een trommel slaat. dat is voor mij ook niet echt sfeer verhogend.