02-11-2007, 12:05 AM
D'r an met de lippe Wrote:Gezien het spel van de laatste weken verwacht ik trouwens niet dat Heracles de bovenliggende ploeg zal zijn. De intentie zal er wel zijn maar het ontbreekt aan vorm en dus moeten we niet de illusie hebben dat wij dit voetballend even naar ons toe kunnen trekken, tenzij er weer een fct'er wordt afgestuurd met een rode kaart. Nee, Heracles moet doen waar fct het bangst voor is: met het mes tussen de tanden spelen. Met het eigen publiek er vol achter en een over mijn lijk mentaliteit van de spelers geloof ik in onze kansen. Viel mij vorig jaar ook op dat de fct'ers keer op keer naar een mooie oplossing bleven zoeken (we weten nu wel dat jullie voetballend meer vermogen hebben, dat hoeven jullie niet te bewijzen) maar vechtmachine Heracles wist daar wel raad mee. Ik verheug mij nu al op de leuzen 'anti voetbal' vanuit het uitvak. We don't care, fight for our pride, fight for black & white!
Ik als supporter vrees ervoor dat we het zeer moeilijk krijgen wanneer de Heraclieden hun ploeg massaal steunen. Daarom is het ook belangrijk dat er veel Twentesupporters meegaan. Ja we hebben het betere spel, ja we blijven erin geloven dat we met het betere spel uiteindelijk toch zullen winnen, maar feiten bewijzen anders. Als wij geen strijd tonen dan zal het Enschedese tukkerschip zinken in het Almelo-Nordhorn kanaal. Jullie strijden om de nacompetitie te ontlopen, wij voor Europees voetbal, dus wanneer er onderschatting aan te pas komt dan is het einde zoek. Ik wil zondag geen arrogantie zien, maar mooi aanvallend combinatievoetbal met strijdlust. Laten we de Heraclieden een koekje van eigen deeg geven en ze verslaan met hun eigen sterke wapen; strijdlust.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]