04-11-2007, 07:28 PM
Vret Mien Gras Wrote:Waren het kleurloze supporters die eigenlijk FCT fan zijn?
Kan ik me niet voorstellen, beide clubs lijken voor geen meter op elkaar. Of het moeten al mensen zijn die gewoon trots zijn dat er 2 clubs uit Twente op het hoogste niveau spelen, maar de mensen die er normaal zaten zouden zich nooit zo gedragen kan ik je vertellen. Tegen VVV zitten er weer honderden gedupeerde Heraclieden (met een bloedhekel aan fct) die vandaag geen kaarten konden krijgen.
Vret Mien Gras Wrote:Waren het FCT-ers die een plaats op de hoofdtribune wisten te bemachtigen? Waren het identiteitsloze supporters die een kaart via hun werk kregen?
Dit moet haast wel...
Vret Mien Gras Wrote:Ik hoop echte FCT-ers, dan is het een mooie actie :lol:
Voor jou mischien, ik stond te koken. Ik heb ook meegedaan aan de anti-liederen jegens dat volk, al zou ik nooit mijn vak verlaten om die lui eens een lesje te leren. Maar er waren dus genoeg mensen die dat wel wouden, niet zo gek he? Die bloody buscombi is er niet voor niets!!! Ik kan me nu nog behoorlijk kwaad maken op die mensen die vanuit ONZE hoofdtribune ons tot op het bot zaten te provoceren met hun lelijke sjaaltjes en hun gezwaai. Grr, rot op naar je eigen stadion!!!!!!