07-11-2007, 03:41 PM
Treesong Wrote:Bredanaar Wrote:zo is het jochie, kruip maar weer snel in je fantasiewereldje weg.
Ik had idd een paar typfoutjes gemaakt, die ik maar snel verbeterde omdat ik alweer hilarische verwijzingen verwachtte.
...schreef Bredanaar woedend op. Zo, dat had ie toch maar weer mooi gezegd. Hij liet zijn blik even rusten op het portret van het huilend zigeunerjongetje dat al sinds mensenheugenis aan de muur boven het eikenhouten dressoir hing. Toen keek hij snel zijn teksten nog maar eens na, want misschien had hij per abuis toch nog één spelfoutje gemaakt. Dat was een bof, alles klopte. Tevreden nam hij een slokje van het kopje thee dat zijn vrouw net met veel liefde voor hem had bereid. Hé, er zat ook zo'n lekker kaakje bij! Voorzichtig snoepte hij van de ouderwetse lekkernij en drukte op de refresh knop. Nog geen reactie van die vervelende Treesong. Er was natuurlijk ook geen speld tussen zijn betoog te krijgen, het klopte als een bus. Of zou hij toch? Weer keek hij zijn oude bericht na. Nee, hij zag toch echt geen spelfout. Toch?
etc.
oh jee, de jood en de paap gaan weer een potje op elkaars fouten wijzen. :razz: