12-11-2007, 12:17 PM
Tsja... misschien groeit ie snel, heb een 23-jarige die elke 3 weken popt (begonnen op 2 en nu al op 6). Verschijnt vandaag aan de start als leider in de Vuelta. Aangezien de Vuelta 3x niks is voor een flat-trainer heb ik 5 jonge renners opgesteld. Vooral geld dus voor Kooltje
1e etappe gaan ze alle 5 voluit in de hoop nog wat geld (en een overwinning) mee te pakken.
Tussen de Vuelta moet ik mijn moment pakken (met 4 flat 10 renners)...
Geno al een flat 11 renner ? v/d Worp lijkt stil te staan in zijn ontwikkeling, zodra hij flat 11 zal hij niet meer in de trainingspool meedraaien denk ik ...
1e etappe gaan ze alle 5 voluit in de hoop nog wat geld (en een overwinning) mee te pakken.Tussen de Vuelta moet ik mijn moment pakken (met 4 flat 10 renners)...
Geno al een flat 11 renner ? v/d Worp lijkt stil te staan in zijn ontwikkeling, zodra hij flat 11 zal hij niet meer in de trainingspool meedraaien denk ik ...
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]