12-11-2007, 12:31 PM
waf Wrote:centre court Wrote:vd gijp bij studio voetbal: ''Huntelaar was vandaag zielig om te zien.'' =D>
gelukkig heeft fabian 't ook gezien. maar fluxie zal 't op tv wel scherper hebben gezien.
flixie bedoelt dat jij niet in zijn algemeenheid moet zeggen dat hij in topwedstrijden faalt, op basis van deze wedstrijd. ik vond hem trouwens best sterk spelen, door zijn geval kregen ze wel de vrije trap die een doelpunt opleverde.
ik vond die andere van gijp wel leuk: cor pot kan geen visite kaartjes maken want hij heet willem cornelis pot (ehh wc pot :lol: )
Ik bedoel vooral dat er sowieso geen basis bestaat voor een dergelijke opmerking (Hunter loopt volgens mij zo ongeveer 1 op 1 tegen fnoord, scoort regelmatig tegen psv en scoort ook tegen echte topploegen als Inter), maar goed om te zien dat er ook feienoorders zijn die wel een zinnetje kunnen lezen en begrijpen (nou wist ik dat van Wafmans al eerder). Over Hunter z'n spel gisteren heb ik niks gezegd, dat was idd niet best.
centtekort, nu word je voor de tweede keer terechtgewezen. Begrijp je nu wat ik bedoel met uit je nek lullen? :|