13-11-2007, 11:26 AM
Quote:13/11/2007 - Reker: Jol wilde graag komen
Jan Reker liet in een interview met De Volkskrant weten dat hij zich een beetje verkeken heeft op de opvolging van Ronald Koeman. ââ¬ËEn ik zeg het maar eerlijk: daarmee zit ik best in mijn maagââ¬â¢, aldus Reker. ââ¬ËToen Koeman wegging, hadden we twee kant-en-klare opties, Jol en Rutten. Dus dacht ik wat betreft Koeman: ga maar. Misschien heb ik me een beetje vergist in de situatie, want het bleek allemaal niet zo eenvoudig in elkaar te zitten als gedacht.ââ¬â¢
PSV Netwerk
Jol had Reker laten weten dat het afhandelen van zijn contract binnen twee dagen gepiept zou zijn. ââ¬ËJol was de gemakkelijkste optie voor ons, want hij was vrij. Of hij ook de beste optie was? Misschien zijn er wel vier de beste. Ik kan twaalf trainers noemen die even geschikt zouden zijn voor deze baan. Jol wilde graag komen en zei dat de zaak binnen een aantal dagen zou zijn opgelost. Dat viel tegen.ââ¬â¢
Quote:12/11/2007 - Van Raaij over situatie bij PSV
Voormalig PSV voorzitter Harry van Raaij was vanavond te gast in het programma FC Het Gesprek op de nieuwe digitale tv-zender Het Gesprek. Het programma is online nogmaals te bekijken.
PSV Netwerk
Van Raaij liet weten dat zijn persoonlijke favoriet voor de positie van hoofdcoach bij PSV Huub Stevens is. Hij zou dan ook voor een tussenoplossing kiezen. daarvoor ziet hij meerdere kandidaten al zou hij graag zien dat Advocaat gestrikt wordt voor de rest van het jaar. Erwin Koeman ziet hij niet echt als interim-coach.
PSV Netwerk
De voormalig voorzitter vindt verder dat er teveel openheid gegeven wordt in de media over de zoektocht naar een nieuwe trainer, zoals hij ook het geven van een uitgebreide profielschets, waaraan kandidaat Fred Rutten niet eens voldeed, eigenlijk als typische beginnersfouten bestempelt. De voormalig voorzitter was overigens niet negatief over Reker die nu de kans moet krijgen zich te bewijzen. Wel noemde hij het een risico dat de algemeen directeur oud-trainer is en dus het risico loopt naar zijn hobby het voetbal te trekken en zich daar teveel mee te bemoeien.
Quote:12/11/2007 - OB: Kees Rijvers: Huub Stevens beste trainer voor PSV
Dit nieuwsbericht is verzorgd door Omroep Brabant - radio, televisie en internet.
Oud PSV-coach Kees Rijvers vindt Huub Stevens de beste kandidaat om de nieuwe trainer te worden. De 81-jarige Rijvers kent Stevens goed en vindt hem uitstekend bij PSV passen.
Stevens werkt nu in Duitsland bij HSV en heeft al laten weten daar niet tussentijds te vertrekken. In de ogen van Rijvers moet PSV serieus overwegen een tijdelijk vervanger aan te stellen om dan na het seizoen Stevens te halen.
PSV wil voor de volgende competitiewedstrijd over anderhalve week een andere trainer hebben. Rutten heeft afgezegd. Martin Jol zou nog kandidaat zijn
Quote:13/11/2007 - Telegraaf: Reker sprak met Erwin Koeman
Volgens De Telegraaf Jan Reker heeft zondagmiddag na PSV-AZ een langdurig gesprek gevoerd met Erwin Koeman. Reker zou met Erwin hebben gesproken over een mogelijke functie van Koeman bij PSV, eventueel als tussenpaus voor het huidige seizoen in afwachting van de komst van Huub Stevens.
#-o
We can't, can not get, we can not get enough!!