14-11-2007, 11:07 AM
_Tampie Wrote:omyaca Wrote:Jammer dat het verschil met de nummer twee niet groter is dan de 30 punten die jij op discutabele wijze hebt binnengehaald.
Ik heb een keer om 21.50 uur mijn team moeten maken.
Dat was ook een week, waarin ik jouw team niet heb kunnen maken.
Had een team met 20 spelers ofzo.
Ik moedigde een aantal spelers aan, die niet in mijn team zaten.
Dat had ik de volgende dag pas door, toen ik mijn team bekeek.
Er waren er een aantal die dachten en blijkbaar nog steeds denken dat ik op wat van manier dan ook mijn team na de deadline heb aangepast :roll:
Het werkelijke team dat ik had behaalde 30 pnt. meer dan het team dat ik zeg maar aanmoedigde....
Dit kwam vooral omdat ik Hewitt (lag er in de 1e ronde uit dacht ik) niet had en daarvoor 3 kleintjes had gekozen.
en volgens mij op de dinsdag zei ik al dat ik de foute spelers aanmoedigde.
Mijn team stond toen trouwens gewoon open.... :wink:
Dus tja.....
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.