15-11-2007, 12:57 PM
Jah nogal wiedes dat je geen schadevergoeding krijgt als je al ander werkt hebt.. welke schade moet er dan nog vergoed worden? Het ontslag is dan te wijten aan de werknemer, dus past de kantonrechter een correctiefactor 0 toe en blijft er niks over van de vergoeding waar recht op zou bestaan. Mijn punt is en blijft dat je makkelijk op maandag met vergoeding ontslagen kunt worden (vergoeding loopt lang niet altijd via de kantonrechter, in het geval Jol lijkt me dat ook niet nodig als in het contract gewoon een bedrag staat dat op het moment van ontslag moet worden uitgekeerd, al is dat dus blijkbaar toch niet zo of het engelse recht is anders) om op dinsdag elders aan de bak te gaan. Dat was nog steeds in reaktie op deze veronderstelling van je:
Dingen die je toen vroeg post je nu als feiten die je al wist trouwens.
waf Wrote:Gerben Zonderland Wrote:waf Wrote:in het contract staat vermeld dat je een oprotpremie krijgt als je ontslagen wordt. vervolgens bepaalt het engelse recht dat je geen aanspraak kunt maken op dat geld als je niet aan de bak komt (en ik zou wel eens willen hoe lang dat geldt). kennelijk kun je daar niet van af wijken.
Ehm, bedoel je: als je WEL meteen weer aan de bak komt?
dat bedoelde ik ja.
Dingen die je toen vroeg post je nu als feiten die je al wist trouwens.

waf Wrote:en ik zou wel eens willen hoe lang dat geldt).
waf Wrote:als je wacht totdat de onstlagvergoeding is vastgesteld (en uitgekeerd) heb je minder te vrezen. is dat nu allemaal zo moeilijk te begrijpen?