15-11-2007, 04:53 PM
Elikian Wrote:Feli met je 25300e berichtIk ben blij dat je er in ieder geval iets mee doet, en ik waardeer natuurlijk je inzet/organisatie.
Ik vrees dat ik die organisatie alleen ben he?
Tja, ik ben met je eens dat er wat dingen niet handig gecommuniceerd zijn, maar ik ga toch maar uit van het ene precedent wat ik geschapen heb in de Mitch-Andre situatie.
Toen de Andre-Mitch situatie ontstond dreigde er de situatie te ontstaan die tot een totale dead-match zou leiden. De enige plausibele oplossing die ik toen stante pede kon bedenken was terugvallen op die ene regel die we het hele jaar hebben gebruikt bij een gelijke score op alle andere punten. Dus dat lijkt me het meest voor de hand liggende om nu ook te doen.
Maar ik kan met deze beslissing toch niet leven. De regel (eerstpollende voordeel geven) die je toen stante pede hebt verzonnen was aanvankelijk in het leven geroepen bij de standaardpoll gedurende het seizoen om een eerstpollende voordeel te geven aangezien de later pollende voordeel kon halen uit de eerstpollende. Zo werd dat enigszins gelijk getrokken. Prima regel, maar op deze TMC en dit poll-format geenszins van toepassing. En verder vind ik niet dat het duidelijk was dat dit daadwerkelijk gebruikt zou worden bij een gelijkspel (dat, toegegeven, natuurlijk heel zeldzaam is), anders had ik wel een dag van tevoren gepolld om zo sowieso de eerste te zijn.
Daarom vind ik het ook jammer dat deze regel gebruikt wordt in een dergelijke apotheose als de Masters.
Maar ik geloof dat er niks anders opzit dan me er bij neer te leggen, en dat doe ik dan ook maar

Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello