19-11-2007, 11:06 AM
Ad Wim Wrote:Vond het niet eens zo heel slecht, muv het laatste kwartier. Ik heb slechtere wedstrijden gezien deze kwalificatiereeks, en er gebeurde wel veel. Dat mag natuurlijk ook wel tegen Luxemburg. Ze voetbalden bij vlagen best leuk en dan vooral als de diepe man (Koef of Ruud) werd ingespeeld direct van achteruit. Wat ik alleen niet snapte, is dat ze zoveel van buiten de zestien schoten... De eerste bal die ze wel gewoon uitspeelden, was meteen een hele grote kans voor Ruud in de 1e helft.
Aan het einde natuurlijk wel dramatisch dat je nog twee hele grote kansen tegen krijgt, dat mag natuurlijk nooit.
vond het ook niet zo dramatisch als eerdere wedstrijden. wel is het zo dat je in elke wedstrijd een kans krijgt, dus dat geldt ook voor luxemburg. mooi geanalyseerd van van halst, eerst halfzacht ingrijpen van de zeeuw en daarna laat bronkhorst zijn man gewoon weglopen. tamelijk treurig, maar ik kan me voorstellen dat hij wat van slag is met al die overgewaardeerde neuzen om zich heen.
met emanuaelsonnen, melchiots en de zeeuwen word je echt geen europees kampioen.