02-12-2007, 12:13 AM
11 01/12/2007 Wedstrijd Verslag HT Utd 0 vs 0 Sealand
11 01/12/2007 Wedstrijd Verslag Nelson City 1 vs 1 RS
11 01/12/2007 Wedstrijd Verslag F.E.B.O. 0 vs 0 Houten
11 01/12/2007 Wedstrijd Verslag VVK 0 vs 0 Feyenoord
Het is gewoon heel moeilijk om te scoren als spits zijnde.( zie boven).
Ook op het FS forum klagen ze nu over de ME. Speed was idd tot 2 weken terug dat je geen verschil zag. Vorige week daarentegen weer wel. Deze wedstrijd nog niet gezien. Hoge loon van de A groep gaat zeer spoedig naar beneden( had al een team bericht er uit gedaan). Zodra dat is gebeurd, gaan de contracten van iig Boersma, Ricky en Koek omhoog. De rest weet ik nog niet.
Ik wil best de tt naar 6 dagen tech. of speed doen, als daar animo voor is.
Tevens is de coach positie ook beschikbaar als iedereen terugkomt.
Niet omdat ik het niet wil, maar meer omdat ik de tegenstander niet tot op het bot analyseer. En als we er voor gaan, dan moet er ook een coach (of meerdere) volledig voor gaan en dat kan ik niet garanderen, qua tijd.
11 01/12/2007 Wedstrijd Verslag Nelson City 1 vs 1 RS
11 01/12/2007 Wedstrijd Verslag F.E.B.O. 0 vs 0 Houten
11 01/12/2007 Wedstrijd Verslag VVK 0 vs 0 Feyenoord
Het is gewoon heel moeilijk om te scoren als spits zijnde.( zie boven).
Ook op het FS forum klagen ze nu over de ME. Speed was idd tot 2 weken terug dat je geen verschil zag. Vorige week daarentegen weer wel. Deze wedstrijd nog niet gezien. Hoge loon van de A groep gaat zeer spoedig naar beneden( had al een team bericht er uit gedaan). Zodra dat is gebeurd, gaan de contracten van iig Boersma, Ricky en Koek omhoog. De rest weet ik nog niet.
Ik wil best de tt naar 6 dagen tech. of speed doen, als daar animo voor is.
Tevens is de coach positie ook beschikbaar als iedereen terugkomt.
Niet omdat ik het niet wil, maar meer omdat ik de tegenstander niet tot op het bot analyseer. En als we er voor gaan, dan moet er ook een coach (of meerdere) volledig voor gaan en dat kan ik niet garanderen, qua tijd.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
maar verliezen is NIETS!!!