03-12-2007, 12:22 PM
Ekslem Wrote:Ad Wim Wrote:Waarom nam Kufo niet gewoon de penalty?
Te vaak gemist... net zoals Huntelaar hem niet meer neemt, neemt Kufo ze ook niet meer. Ben echter wel benieuwd wie na de misser van Wilkshire de volgende gaat nemen daar........
Op tv lieten ze niks zien maar het duurde onmeunig (Twents GZ) lang voor de pingel werd genomen en al die tijd stond Dembele te etteren naast Luke. Ik weet niet wat Dembele allemaal zei maar je zag Luke niet reageren en zicht concentreren op de pingel. Dembele heeft hem blijkbaar dusdanig afgeleid dat hij de pingel niet scoorde, maar ik vond het tevens een knappe redding van Romero.
En al die complimentjes naar FC Twente toe, ok het is vervelend als men op tv een keer niet Ajax, Feyenoord en PSV ophemelen, ik snap jullie frustratie wel. Ik ben het eens dat het gisteren wel extreem was.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]