03-12-2007, 02:15 PM
Farmersmother Wrote:Heb 6x speed gestemd. Vooral omdat ik daar de beste argumenten voor zie.
Maakt voor mij geen verschil, maar op teambasis wel erg nuttig.
Wat is trouwens het voordeel van TT. Als ik het goed begrijp train je dan op 100%, buiten TT 75%. De TT kost echter 2 ipv 1 fitness punt. Dus je kan binnen 90% maar 5x op 100% tov 10x op 75%. Wat dus met TT 500% en zonder TT 750% geeft.
Of snap ik er nou helemaal niets van?
Je redenering is onjuist, niet meegenomen de extra bonus van het achter elkaar doortrainen.
Als je aanneemt dat elke training 0,2 skillstijging oplevert. Train je met 10 trainingen 9x de TT (op 100%) en 1x conditie (8%). De totale opbrengst is hier dan 1,8 skillstijging.
Bij niet TT train je op 75% en is elke training dus 0,75*0,2=0,15 skillstijging waard. Goed je hoeft geen conditie te trainen dus na 10 trainingen heb je 1,5 skillstijging.
Al met al win je dus door veel teamtrainingen te volgen ook al moet je een conditietraining extra doen per 10 trainingen...
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]