04-12-2007, 12:15 AM
Allereerst mijn excuses voor m'n late reactie. Ik was afgelopen week op vakantie, en had geen gelegenheid om te reageren. Het doet me goed om te zien dat er iig oor is naar een verzoening, en het is fijn om te zien dat iedereen naar een oplossing wil zoeken, en FC CT zo snel mogelijk weer de Eredivisie in wil loodsen.
Ik sta er positief tegenover dat zoveel mogelijk CT'ers weer terugkomen naar het oude nest. Dit zal voor mij misschien betekenen dat, wanneer Bostoen eventueel terug zou komen, ik een stuk minder zal spelen, maar dat is dan ook niet meer dan logisch.
Ik zit trouwens al weken met mn training te kloten, om te kijken hoe ik het meest efficient kan trainen, maar het wil volgens mij nog steeds niet echt lukken. Ik vind trouwens ook dat hier in best meer gecommuniceerd mag worden, wil het komen tot een verzoening.
Ik sta er positief tegenover dat zoveel mogelijk CT'ers weer terugkomen naar het oude nest. Dit zal voor mij misschien betekenen dat, wanneer Bostoen eventueel terug zou komen, ik een stuk minder zal spelen, maar dat is dan ook niet meer dan logisch.
Ik zit trouwens al weken met mn training te kloten, om te kijken hoe ik het meest efficient kan trainen, maar het wil volgens mij nog steeds niet echt lukken. Ik vind trouwens ook dat hier in best meer gecommuniceerd mag worden, wil het komen tot een verzoening.
[size=85]Hattrick: [b]Beijerlandse Bengels FC[/b] (144671) - IX.714
Footstar: [b]Wiebe van IJperen[/b] (5802) - Tringelson - België[/size]
Footstar: [b]Wiebe van IJperen[/b] (5802) - Tringelson - België[/size]