08-12-2007, 02:58 PM
Peter Wrote:Depor Wrote:Peter Wrote:[baby]Depor Wrote:Peter Wrote:BIERTEAM.NET Wrote:Van rodajc.nl:Quote:Davy de Fauw werd in de 74e minuut naar de kant gehaald nadat zijn vader, die op de tribune zat, een hart stilstand had. Hij werd ter plekke gereanimeerd en ligt momenteel in kritieke toestand in het ziekenhuis.
Verder natuurlijk een schitterende oorwassing voor PSV... Ik heb alleen de laatste 20 minuten gezien maar vond het mooi te zien hoe PSV kansloos ploeterde... Schitterend om te zien hoe het publiek 'juicht' om de 1-4 en 2-4, net alsof er nog kans was... Je zag vlak na de 2-4 dat Roda nog ff aanzette, schitterend combineerde het hele veld rond en uiteindelijk eindigde bij Lamah met een slap rollertje...
@Peter: Hoe kom je aan een 6je voor Farfan? Dan moet hij de eerste 70min wel heel goed gespeeld hebben want wat ik heb gezien is dat hij geen man voorbij kwam, en als hij de bal verloor totaal geen moeite deed om die terug te winnen en maar een btje puffend en steunend over het veld heen liep... Ik vind hem de laatste tijd al niet zo bijster goed, als er nog steeds iemand is die een zak geld voor hem klaar heeft staan zou ik zeggen strik eromheen en weg ermee!
EDIT: Meeste bronnen zeggen e.d. Saeijs maar VI geeft um aan Koevermans... Ben benieuwd wat SD ermee doet...
Zeg biermans, kijk eerst even in de spiegel! Het Philips Stadion was tenminste nog voor meer dan 95% gevuld bij de 1-4 en 2-4, bij Ajakkes ging iedereen na de 0-2 naar huis. En bij de 1-4 werd nauwelijks gejuicht hoor, bij de 2-4 al wat meer al was dat ook voor sarcastisch. :roll:
Roda-aanhang kwam niet verder dan de standaard spreekkoren "Ajax-publiek" en "wij geven voetballes", maar ik vond het dan wel weer humor van ze dat ze na de 2-4 "come on PSV" zongen. :razz: :oops:
[baby]
Ad Wim Wrote:En nee, het zou eens zo zijn dat die carnavalsupporters bij PSV een statement maken uit onvrede. Wat een gelul om de hele tijd daaraan te refereren, net alsof dat in andere stadions nooit gebeurt. Zelfs na zo'n oorwassing moet er in dit topic naar de wedstrijd van Ajax vorige week gerefereerd worden
En Adje Wim en Depor zijn het weer eens met elkaar eens op een onzinnig punt. Een statement uit onvrede.Gewoon huilebalkerij 1e klas!
Als iemand (Bierteam.net) de bal kaatst door te roepen dat het PSV-publiek dom met de achterstand omging, dan mag een ander (ik in dit geval) die bal toch wel even terugkaatsen als daar reden voor is? Het is gewoon idioot van een fan van een club waar ze een week eerder massaal wegliepen bij een 0-2 achterstand (Ajax in dit geval, had net zo goed VVV of FC Bal op 't Dak 7 kunnen zijn.. maar dan was het opeens geen calimero?) dat hij kritiek gaat uiten op supporters die tenminste hun club blijven steunen. In de 80e minuut klonk een "we love you PSV, we do" van de tribunes en zo hoort het.. iedere club kan een mindere dag hebben en een keer hard onderuit gaan. Juist dan moet je achter je club staan!
Aaaachhhh Petertje toch...jochie....pesten ze je weer? *Peter-mode* Ja maar ja maar ja maar ja maar in Amsterdam lopen ze eerder weg!
Je club heeft een ongekend pak rammel gehad...en Farfan een 6....zelfs Hiddink vind het een flapdrol....
Jammer dat je weer niet verder komt dan op de man spelen, terwijl de inhoud in je post weer ontbreekt. Discussiert een beetje lastig zo. Waar ontken ik nou bijvoorbeeld dat PSV een ongekend pak rammel heeft gehad? Waarom zou ik geen andere mening dan Hiddink mogen hebben (al vind ik Farfan dit jaar ook absoluut minder dan voorgaande jaren, dat sexschandaal, hij is zwaar aangekomen.. lijkt me met andere dingen dan voetbal bezig, PSV moet hem weer op de rit zien te krijgen)? En vind je echt van jezelf dat je mij pest? En vind je dat dan stoer of ben je dan trots op jezelf?
Inhoud waar moet ik inhoudelijk op in gaan? Op het feit dat Bierteam iets over PSV supporters zegt, je meteen in de verdediging schiet door te zeggen dat Ajax supporters eerder weggaan? Alsof het PSV iedereen bleef zitten na 4 zeer magere jaren. Ik ben het met je eens dat het Ajax publiek niet het meest geweldige is, maar waar is dat het wel? (Heracles, Heerenveen, Twente en dan houd het op) Feyenoord liepen ze vorig jaar ook allemaal weg toen Ajax op 2-0 kwam...
Je loopt gewoon te huilen niets meer en niets minder.
PSV heeft een dikke winning streak gehad dus zit de tent vol.
En dat jij Farfan nog steeds zo geweldig vind snap ik helemaal niets van, ik vind het een compleet overgewaarde speler die amper tot niets meer toevoegd aan het elftal wat jullie hebben staan.
En dat pesten? Zit de middelbare school je nog dwars ofzo?
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]